klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Monday, September 26, 2011

Segmen : 1st Segmen Santri ; Komputer Kesayanganku..

Ini adalah segmen tajaan santri. Sebab tajuknya pasal komputer, kena la cite pasal komputer. Takkan la nak cite pasal motor pulak ye dak? Kome yang nak join boleh klik sini.


Inilah komputer kesayangan aku. Baru pakai dalam 6 bulan lebih gitu. Ada bau kedai lagi. Sebelum nie ada pakai laptop tapi sebab laptop tak mampu memuaskan nafsu game aku, aku pun angkat la sebijik PC macam di atas. Spec biasa jek, pakai i3, grafik kad nvidia jenis hapa ntah, RAM 4g, motherboard Asus, 500g hardisk, speaker jenis zaman jahiliah punya. Cukup la nak main Call of Duty : Black Ops pakai high resolution tanpa sangkut2. Hehe..Tapi manusia tak pernah puas. Ada rezeki lebih nanti kita kasi up la ini PC. =)

4 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

wah....canggih tu, terima kasih sebab sudi join segmen ni.

haadziq said...

sama2..xde canggih sgt..besa2 jek..hehe

Eera Shera said...

singgah dr segmen yg sama..dah folo..

em laptop baru..bau kedai tu sampai sini la..hehe

haadziq said...

tq cik eera sbb sudi singgah..=)