klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Tuesday, July 27, 2010

Moh Test Keyboard Kome!



Hari tu teman dah kabo cara2 nak cek keaslian henpon, Kali nie teman nak kabor pulak cara untuk menguji keyboard kome. Mudah je, Semudah bernafas menggunakan hidung. Sila ikuti langkah2 berikut:

1. Buka notepad kat komputer kome.
2. Tekan dan tahan tombol shift kiri dan shift kanan.
3. Taip perkataan “the quick brown fox jumps over the lazy dog”. (Ingat tombol shift kiri dan shift kanan jangan di lepas).
4. Lihat apakah tulisan yang keluar lengkap sesuai dengan kata-kata di atas atau ada huruf yang hilang.
5. Semakin banyak huruf yang tak keluar, maka semakin buruk kualiti keyboard kome.

Haa..ape he kena tulis ayat di atas tadi kan? Ape yg spesel nye? Sebab ayat di atas tadi mengandungi huruf yg biasa digunakan dan ditaip.

Power ke keyboard kome?

Friday, July 16, 2010

Semester Baru

Sem baru da mula dah. Last sem aku kat sini sebelum ke latihan industri. Boleh tahan jugak la subjek2 sem nie, memang mencabar minda dan buah pinggang. Haadziq, tabahkan hati..dah nak abis dah..

Thursday, July 1, 2010

Menyentap Jiwa Beb

tiba2 aku teringat pasal lagu yg cukup femes masa aku sekolah menengah dulu,drpd band ACAB. tajuknya "fight for your right". lagu nie memang menyentap jiwa raga aku,xtau la kenapa..memang best la..enjoy.. video


I am really sad last night
See the stupid in your head
Acting like a pussy
Killing all the guts you got
You don't even fight when your enemy not satisfied
You think about disaster
But all you do is crying all night


Hey you, where, your guts
Things won't change if you keep on fighting all night
Hey you, where, your guts

Fight for your right