klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Thursday, September 22, 2011

Interview

Semalam telah bermula interview pertama aku sebagai warga KL. Aku mintak jawatan balaci kat Country Height Resort Kajang. Aku memang suka jadi orang bawahan nie, rasa humble dan rendah diri begitu tebal dalam sanubari.

Aku pergi dengan sorang kawan aku dari Nilai. Janji pukul 9 datang pukul 9.30. Biasa la tu. Setelah berpusing hampir sejam dan sesat sampai ke Bangi, akhirnya kami tiba di destinasi. Kawan aku yang masuk interview dulu, aku tunggu kat luar sambil isi borang cikit. Tak lama kemudian beliau pun keluar.

Aku : Camne interview? Ok tak?

Wak : Tak ok. Kita ada degree, dia nak amek lepasan SPM jek. Tapi kalau ko nak merasa pengalaman kena interview, masuk la..

Aku : Ahh taknak la aku. Jom blah...

Akhirnya aku tak masuk interview pun. Sekian terima kasih...

No comments: