klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Sunday, September 11, 2011

Man Utd vs Bolton

Malam tadi telah berlangsung perlawanan derbi manchester antara pasukan terkuat didunia menentang Bolton. Adik Wellbeck yang injured digantikan dengan adik Chicharito yang power manakala adik Smalling ditugaskan memanaskan bangku simpanan. Adik Jones yang biasa di bek tengah ganti tempat dia.

Seperti derbi yang lain perlawanan berlangsung agak panas dan penuh aksi. Adegan tackle-menekel berlangsung dari minit ke 5 lagi. Minit ke 5 juga dah ada gol dari adik Chicharito. Gila hapa makan budak2 nie. Aku dah nampak Bolton bakal ikut jejak langkah tadika Arsenal.


 gaya sepakan Chicharito yg tak mungkin dapat ditiru budak tadika arsengal

2 hatrik berturut-turut. penangan lemang dan ketupat raya gamaknya


 Full time : 5-0. Abang Rooney hatrik adik Chicha 2 bijik. Aku tido dengan bahagia semalam ditemani hujan.

adik2 power harapan keluarga di masa depan

2 comments:

MoHd ShahriN said...

Man u masih dalam keadaan selesa lagila skang ni..

haadziq said...

xde la selesa sgt bro..da mcm x stabil jek skg nie..