klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Thursday, June 30, 2011

sindrom baju kuning

semua orang tua perhimpunan BERSIH 2.0 akan berlangsung minggu depan (insyaALLAH). nampak gayanya pihak polis dan kerajaan sungguh takut dengan perhimpunan ini sehingga munculnya "sindrom baju kuning" di kalangan mereka.

paling terkini, ahli parlimen gopeng Dr. Lee Boon Chye telah ditahan polis di pasar pagi kerana memakai "pakaian kuning" dan dilihat beramah mesra dengan pengunjung pasar berkenaan.

neraka apa ini????



“Saya tidak memakai kemeja T BERSIH, ia hanya baju biasa yang berwarna kuning. Saya baru tiba di pasar dan mula berjabat tangan dengan pengundi, kemudian mereka menahan saya,”


penyokong perak, sila pakai baju putih ke stadium..arahan polis..

Wednesday, June 8, 2011

iklan syampu yang diharamkan di Malaysia

kome suka bersyampu? suka main buih? iklan ini bakal mengubah persepsi anda kepada produk harian yang bernama syampu...

video

bagaimana? masih mahu memiliki sunsilk??haha..mungkin ada antara kome pernah tengok kan,kat simpanan aku pun dah lama. baru je lepas tengok balik pastu rasa mcm nak kongsi..=)

p/s : aku tergoda..aku tergoda terkecewa...