klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Sunday, November 13, 2011

Malaysia vs Bunga Kemboja

Terima kasih terima kasih terima kasih (tagline Hafizal Hamat) kerana sudi membaca ulasan saya pada malam ini. Ape yang aku nak merapukan pada malam ini? Ayuh teruskan bacaan anda.

2. Di atas kertas dan ipad nampak macam Kemboja sekadar bunga di taman. Mudah untuk dipetik oleh kanak-kanak pemain Malaysia. Seawal minit ke 8 sudah awal gol dari Izzaq si galah. Hoh, aku sudah mula menghidu bau pesta gol yang diserikan dengan haruman bunga kemboja.

Gua tutup mata pun boleh gol. Awesome kan?

3. Baddrol Bahtiar terus superb seperti biasa. Sepakan ajaib beliau nyata tak dapat dibaca oleh gadis penjaga gol Kemboja bernama Yaty.

4. Ketololan Malaysia mula terserlah selepas dapat gol ketiga. Muslim dan Fadhli bermain bunga kemboja di kawasan sendiri. Woi bajet hold bola lama macam Barca pulak. Nak berkumpul kat halaman sendiri pulak. Bangang.

5. Second hand Kemboja mula mengamuk. Khairul Fahmi yang banyak tidur masa 1st half mula terjaga sambil mencaci beliau yang banyak main. Main bola tau jangan fikir yang bukan-bukan. Sudahnya bolos jugak sebijik.

6. Thamil Arassu? No komen. Cuba lagi ye dik...

7. Full time. 4-1. Gol Kechik memang awesome. Inzal melihat gol beliau.

8. Harap nanti lawan dengan Indon jangan macam nie yek. Abang boleh kena sakit jantung tengok kome main macam nie.

No comments: