klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Sunday, October 16, 2011

Man Utd vs Liverfool

Pertembungan yang sentiasa menjanjikan kepanasan telah berlangsung malam tadi dengan keputusan 1-1. Tapi sebenarnya tak la panas mana pun semalam. Kenapa tak panas?

1. 1st half agak membosankan. Tak banyak percubaan yang dibuat oleh kedua-dua pasukan. Man Utd macam kayu bila takde general di tengah, Anderson dan Nani dan stiker paling power di alam semesta, Rooney.

apehal ko tak sebut nama aku? aku top scorer season lepas wei!

2. Liverfool lebih banyak pegang game semalam. Maybe deme semangat sebab abg Gerrard dah ada kot. Hai abg Gerrard, ape kabo? Dah lama tak jumpa kan...

3. 2nd half baru nampak rancak cikit. Mapley yang senyap masa 1st half mula riuh dengan percubaan ganas daripada Liverfool. De Gea memang letih malam tadi. Gol Gerrard sangat awesome. Mengingatkan aku dekat gol super power Roberto Carlos. Macam pisang.

yearghh..gua kembali!!!

4. Ferguson yang gelabah mula memasukkan gandingan terhebat Rooney, Nani, dan Chicharito. Hasilnya adik Chicharito berjaya menyumbat gol penyamaan dari corner Nani. Superb.

gua supersub paling power di dunia

5. Man of the match? Luis Suarez. Pakar diving dan pakar seni penghinaan umat manusia. Bergaduh dengan Evra je koje dia. Tapi dia memang power. Lemas jugak bek Man Utd semalam.
Nyah kau dari sini!


No comments: