klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Monday, January 23, 2012

Tahniah Arsengal #3

Perlawanan menentang budak tadika dirasakan amat mudah bagi team power seperti Man Utd. Ape yang power? Ayuh teruskan dengan ulasan penuh sarkastik dari saya.

1. Line up ada sedikit lain. Lindegard jadi keeper ganti De Gea. Bagus la, aku lagi percayakan beliau dari wolverine tu.

2. Van Persie di ambang kebangkitan? Itu hanya mimpi basah penyokong Arsengal. Beliau lebih banyak berlari dari membuat percubaan. Tapi gol dia memang superb. Aku rasa kalo Arsengal menang, man of the match mesti Alex Oxlade-Chamberlain. Sebab nama dia payah nak eja. Jones dan Rafael juga tewas di kaki dia.
teka apa maksud tulisan kat baju dia

3. Warga tua teras masyarakat. Hidup lama penuh jasa setia. Lagu nostalgik ini aku tujukan khas untuk Pakcik Giggs. Keeper Arsenal (maaf aku tak reti eja, nak sebut apatah lagi) kompem tak boleh tidur mengenangkan hantaran perkahwinan err hantaran tepat beliau.
"lama sudah kau hidup teruji..penuh ranjau dan rintangan musuh!" sempat lagi valencia menyanyi sambi menanduk

4. Seperti biasa jugak, Man Utd suka membuatkan team2 lain menggigit telur di saat akhir perlawanan. Dah dijangka tapi tetap seronok diraikan. Macam bayi baru lahir.
dramatik! dramatik!

5. Abis dah. Jumpa lagi di ulasan akan datang. Jangan sedey penyokong Arsengal. Hidup kan ibarat Van Persia. Sekejap power, sekejap macam ayam.

2 comments:

May Maisarah said...

abes frust semua peminat arsenal. adehh. huhu.

haadziq said...

cik may jgn frust plk..hehe