klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Sunday, July 31, 2011

1 malam di sungai besi

"juju..aku dah sampai. rindu aku tak?haha"

"rindu mende, apasal ko sampai lambat haa?? mbah dah bising2 dah tau" mbah bermaksud nenek dalam bahasa jawa. harap maklum.

"ala sori la. aku sesat la. KL nie bukan kawasan aku. eh ko masak apa hari ni?" biasa la nak kenal manusia-manusia yg rakus ini mereka akan meluru ke dapur daripada berbasa basi dengan saudara mara.

"aku takde masak pape pun. tadi ada la masak tapi tunggu ko punya lama habis jgk la aku makan" yaa..kami bersaudara sudah tentu la beliau juga rakus seperti aku.

"takpe la aku pun da kenyang jgk. eh, ada nuget nie. elok kan?" belum sempat beliau menjawab, aku dah ratah 2-3 bijik.

"tu pagi tadi punya. aku rasa tak elok la, macam ada bau2 sikit." juju cuba utk memberi amaran kepada aku.

"yeke? takpe takpe. perut aku kuat. takda hal punya la" kata aku sambil menghabiskan baki nuget yg ada.

keesokan harinya, aku bertapa di tandas tanpa henti.

No comments: