klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Saturday, July 9, 2011

superhero yang pupus

zaman 90an memang bes dan banyak kenangan. cerita2 kartun sangat diminati oleh golongan2 pada masa itu. pada zaman itu, kartun disiarkan dari jam 5.30 ptg sampai 7 malam. hari minggu pulak dari pukul 9 pagi sampai 12 tengahari. ada banyak superhero pada zaman itu yang sudah pupus dan mungkin tidak dikenali oleh kanak2 sekarang. haa..nie teman la yg nak kabor cikit kat mike..

1. Big Bad Bettleborg



antara superhero yg paling bangang pernah aku tgk tapi xtau kenapa aku boleh melekat tengok cite nie petang2. cite penuh aku x ingat, tapi lagu dia aku ingat sampai sekarang. hahaha...



video

2. Superhuman Samurai



nie lagi satu cite superhero bangang dengan lagu yg masih menghantui aku sampai sekarang. apekemende cite masuk dalam komputer lawan dgn virus ntahapahape. tapi aku masih melekat depan tv. ape kena dengan aku masa kecik2 dulu??



hero kegilaan gadis2 bawah umur..

3. VR Troopers



yang nie muncul semasa semua budak2 teringin nak jadi power rangers. nak jadi bill, jackie, kimberly..cite macam biasa, takde pun robot2 gergasi yang cuba memecahkan perpaduan. cite nie tak banyak efek pun kt kanak2 seperti power rangers. hasil yg gagal..



kami sempoi tau?? tau ke idok??

No comments: