klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Thursday, September 2, 2010

aku nak sedey2 sikit..

ini bkn sajak atau syair ye,harap maklum..

30 Jun 2007..kali pertama kami bertemu
aku jatuh cinta padanya slps 2x pandang..
sekali lafaz je dia terus jd milik aku
rm3300..xmahal kn?

3tahun kami bersama
dah mcm2 yg kami tempuhi..
baru 2minggu bersama aku da eksiden da
punye la ganaz,langgar divider jalan..
nasib bek dia xda pape,calar2 ckt jek

kemalangan paling ngeri menimpa kami di padang futsal usim
sampai bengkok fork depan bini gua
jari gua dpt 5jahitan, 1st time dlm idop gua
yg klakar walaupun bini da jahanam,gigih lg pg tgk champion league
hahaha

member2 pn pnh dajalkan bini teman
xpe,dorang xsengaja..
nak luruh gk la jantung aku bila dgr cite
abis hancur dpn bini teman sbb org langgar
nasib bek dia sudi ganti
huhu

yg paling best dan aku bangga
3tahun kami ulang alik ipoh-nilai
bini ku xpnh lg buat hal..
wave 125 bob penang da brapa kali da tayar pecah ngan enjin problem
kriss 100 goy jgn cite la,2x tumbang di perak
yamaha 125z john pn pnh terkena dgn abg din kt sg buloh
perghh..bini aku mmg kental dan tabah..

hari ini..
2 september 2010..
tiba lah detik perpisahan kami..
terima kasih kerana setia bersamaku selama ini
semua kenangan akan ku patri dlm buah pinggang aku..
arigato..modenas kriss 100, NCA 5476

2 comments:

mira amair said...

Ceh..aku ingatkan bini betul..
motor rupanya..
Laki aku 3 kali eksiden..relex ja walaupun org dok kutuk bumper dia dh senget..aku setia..hahahaha

haadziq said...

hahaha
aku xleh tahan da..
aku da dpt bini yg lebih kental dr dia skg..