klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Monday, April 26, 2010

exam...



aku skg nie dlm mode exam utk semester 6, sesi 2009/2010.sem dpn sem last ak kt sini,pas2 aku pg praktikal plk.byk kenangan aku selama 4taun kt sini,xsangka dah nk abis dah.

eh,bkn ke ak nk tulis psl exam ke td.ok la,semua org tau exam 2 ape kn.tp kdg2 kn walaupun kita nie dah byk kali jwb exam,tp masih cm2 gk.maksud aku membuat persediaan awal la,termasuk la aku.nnt bila dah exam baru la terhegeh2 xcukup study la,hape la.sudah terhantuk br terngadah.

apa kesimpulan yg kita bleh buat disini?learn from our mistake,aku nasihat nie utk diri aku jgk,sbb aku nie bleh la dikatakan sbg insan yg amat ketegaq(keras hati).hehe.exam nie antara part terpenting dlm hidup kita.jadikan lah exam nie lebih bermakna...

No comments: