klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Saturday, April 24, 2010

my family..

adik no6 ngan no7.anis n hulaop..rindu sgt2 kt kome.balik kng abg ajik bwk jln2 nek moto ek.hehe


aku anak sulung drpd 7 org adik beradik..xla ramai sgt kn.walaupun xramai,aku slalu kompius ngan bilangan adik beradik aku.ayah aku sorg pensyarah di sebuah maktab di ipoh.dlu aku bercita2 nk jd mcm dia sbb dpt jln jauh2.hehe.mak aku plk xberkerja,tp dia ada mngambil upah menjahit secara sambilan.tp aku tgk mcm dah bleh buka kedai dah.huhu..

haa..yg berdiri paling kiri tu adik ke3 aku..nma dia humaidi,baru je lps dpt result SPM dan skg tgh mnunggu utk sambung blaja.dlu aku ngan dia mcm anjing dan kucing.phm2 je lah..tp skg nie kami da ok.maklum la semakin matang.haha..berdiri sebelah kanan aku,adik no2 aku.nama dia hamiduddin..dia 2tahun lbh muda dr aku,skg blaja kt Kolej Islam Darul Ridzuan(KISDAR) dlm diploma syariah islamiah.ktanya kalau lulus ngan cemerlang,dia bleh smbung ke oversea.sama2 la doakan utk dia.aminn..

yg cenonet paling kanan 2 adik no4.nma dia farabi atau dlm family ktrg pggil hassan.sbb?aku nie pelat ckt.haha.skg dia form bpe ek,aku pn dah lupa.tp diA blaja kt sek izzudin shah,antara sek agama yg terkenal kt negeri teman,hehe.pompuan yg duduk sebelah kanan 2 adik aku no5,siti nurhasiinah.form bpe pn aku xingat,tp blaja kt ulu kinta je la.

yg duduk paling kiri plk adik no6,nurul haniisah.baru je 6tahun.sgt2 manja dan ngada2..hehe..yg duk kt riba ayah aku 2 adik bongsu kami, mohd hulaif.aku lg suka pggil hulaop.hehe.rindu sgt2 kt kome..sayangi lah keluarga anda kerana tanpa mereka,siapalah anda.

No comments: