klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Wednesday, May 5, 2010

kenduri..





alhamdulillah..akhirnya abis jgk exam aku utk semester 6 ni.sem dpn dah yg trakhir utk aku kt usim nie sebelum aku praktikal.cepat je masa berlalu,mcm baru semalam plk aku masuk usim.huhu.harap2 result aku utk sem nie ok la dr sem lepas..

pada 2 mei 2010 yg lalu,iaitu pd hari ahad sebelum exam company law + credit, aku telah dipelawa oleh kawanku utk menghadiri 1 majlis kenduri.mula2 mls jgk la, esok kn exam..tp bila memikirkan yg aku berpeluang berjalan melihat tempat org,aku pn setuju.lgpn kn wajib pg kenduri.hehe

lokasi kejadian di kuala pilah.mmg aku dah lama pergi,akhirnya tercapai gk hajatku.yg berkahwin nie kakak kpd seorg rakan kami,ayuni syafura.lbh kurang pkul12,kami bertolak dr nilai dgn kekuatan sbyk 5 anggota.hehe. disebabkan nie kali pertama aku ke sana, aku mngambil keputusan xnk tido spnjg perjalanan. perjalanan agk lancar,ditambah plk jln baru ke kuala pilah sudah siap dibina.

dlm pkul 2 lbh kot,kami selamat tiba di lokasi. perghh..mmg ramai siot org.ada 8 khemah sume.kt kg aku plg byk pn ada 4-5 khemah jek.ms kami smpai,pengantin pn baru smpai gk.sempat gk la aku berangan jap.hehe.kemudian tnpa dipaksa,kami terus mnikmati juadah yg ada.lauknya sama jek,xda beza pn.aku mkn byk tnpa mlihat kwn sebelah.hehe..

nasi pn dah abis,perut dah kenyang,kami mengambil kputusan utk pulang kerumah.esok exam weh..huhu..trima kasih kpd keluarga ayuni kerana sudi mnjemput kami.slmt penganin baru kpd mempelai,semoga kekal ke anak cucu.aminn...

No comments: