klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Thursday, December 2, 2010

terima kasih nilai

alhamdulillah..2010-1995= 15 tahun sudah aku menghambakan diri pada pelajaran. tak sangka yg kehidupan aku sebagai pelajar dah habis( kalau aku tak sambung master la). tapi kome kena ingat, proses pembelajaran nie takkan berhenti dari kita kecik hinggalah ke liang lahad.

sepanjang 4tahun(2006-2010) aku berada di universiti sains islam malaysia(USIM) menyambung pelajaran sarjana muda dlm bidang pentadbiran muamalat. mula2 ada ckt rasa terkilan, tak dapat ke universiti pilihan tetapi semua yg berlaku ada hikmahnya kan. terima lah dgn hati yg xberapa nk tabah.



sudah tentu la byk yg aku dah belajar sepanjang kt sini. nk cerita byk2, aku nie antara makhluk tuhan yg pemalas. result tiap2 sem pun cukup2 makan jek. risau mak ayah aku tp nk bt camna kn, aku dah berusaha sehabis baik dah. selamat aku berjaya menamatkan pengajian aku walaupun xberapa nk cemerlang...

kepada kawan2 seperjuangan,TMA 2, pt5226, semoga kome akan berjaya dlm semua bidang yg diceburi. susah nk jumpa dah lepas nie, masing2 dah jauh. dah bz. nak kawin nnt jgn lupa jemput, insyaAllah aku akan dtg. tawaran kenny rogers utk kawan2 yg dtg ke ipoh masih lagi dibuka.


kepada nilai, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi menerima aku. lepas nie mesti aku rindu gile dkt as-salam, baraqah maju, nasi goreng kampung kak wati, mannu salwa, adam, bonda. eh kenapa aku mesti rindu kt makanan???

terima kasih sekali lagi nilai..i will miss u always.

6 comments:

Zakuan Man said...

ak nk ayam kenny...

haadziq said...

dtg ipoh dlu zek..haha

ierah said...

nk gak..

braces girl said...

nice writting.. hehehe... like it!!

haadziq said...

ierah = sila dtg ke ipoh,tinggalkan no tepon dlm emel dan kenny rogers akan dtg kpd anda..hehe

braces girl = thanks..masih blaja menjadi penulis yg baik =)

Anonymous said...

; cehwahhh..