klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Sunday, October 31, 2010

hari2 terakhir di USIM

sedar xsedar(yela 2 xsedar..) dah 4taun da aku blaja. xsedar yg begitu cpt ms berlalu. dlu ms kecik2 selalu berimpian nk masuk U, skg nie dah abis blaja da.huk3.. minggu terakhir aku di USIM mmg siyes bz.. mula2 ngan dinner yg xbrapa nk dinner. malas la nk ckp lebih2 dah, aku nie jenis org yg pasrah..



kawan2 seperjuangan..

dah abis ngn dinner, esoknye terus ke janda baik,pahang..kem seribu langkah utk pelajar2 hensem taun akhir FEM..suasana kt janda baik btl2 mengingatkan aku dkt ulu kinta..rindu nye..nasib bek aku pn dkt kampung da skg nie.hehe..



"janda ape?baekk punye..."

so ape yg best kt sini? xde yg best mlainkan air yg sejuk tp tersekat2 dan pengisian aktiviti yg membosankan.ahh aku xsuke mengutuk! huhu..ade la bt ckt jungle tracking ms last day..tp mmg xberbaloi la rm100 yg aku bayor..huhu



sesi mandi-manda di puncak..dekat je ngn gunung nuang tmpt nie..

ape yg penting, byk memori bersama kawan2 terpahat spnjg minggu2 terakhir aku di sini..kenangan bersama kalian xkn aku lupakan sampai bila2..panjang umur kita jumpa lg..nk kawin jgn lupe kabo kt teman yek..hehe



sweet memory of 4th year student, bachelor of muamalat administration, USIM

No comments: