klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Sunday, August 22, 2010

Tahniah Arsengal!



Malam tadi aku pergi tengok game arsengal vs blackfool. Ape mimpi entah aku pergi tengok game tu(padahal aku nak tgk team yg kalah jek,hehe). Aku dengan housemate aku layan kt Adam Seafood, antara kedai makan yg femes kat sini. Suasana best jugak la,orang tak ramai, skrin pulak clear. Ayor pun banyak dan murah. Tak macam kedai mamak yang selalu kami lepak tu.

Ok la,kembali ke perlawanan. Fabregas tak turun maen, Wilshere yg maen. Dapat tengok la beza game nie dengan minggu lepas, tapi Arsengal tetap Arsengal..Haha..Tak dapat lari dengan skill "typical arsenal" deme tu. Bermain passing2 di dalam kotak penalti lawan..Tp ok la, menang beso gak la deme,6-0..Tu pun lepas Balckfool main 10 org. Mamat kat gmbor atas nie buat hatrik. Arshavin, Diaby, dan Chamakh bagi lain2 gol. Kesimpulan? Aku kenyang makan kat sana..Game tu lantak cite la..

*jangan marah ye penyokong arsengal..kome dah menang beso kan..=)

2 comments:

Mrs Poyo said...

blackfool?hahahahahahaha...pandai ang tukaq nma noh...

haadziq said...

haha..ada byk lg nama2 len..tggu je la ek..=)