klik sini kalau berani!

kome hensem tapi takde ipad. nah ambik la!

Thursday, June 17, 2010

Pembedahan Paling Bahaya Kat Dunia



Cantik kan? Nie la motor kesayangan aku, Kriss 100 ataupun nama manja dia NCA5476. Dah banyak kenangan aku dengan moto nie, dekat 4tahun dah aku pakai masih gagah perkasa walaupun lembab cikit. Daripada Nilai ke Ipoh pun aku melenjan dengan dia la walaupun kena tinggal bertiang2 kat belakang dengan 125z member.







Dah dekat 4tahun kami hidup bersama, aku rasa nak ceraikan dia. Tak pun aku nk poligami,haha..Tapi dia merayu2 kat aku kata jangan lepaskan dia. Disebabkan hati aku nie lembut macam jeli aku pun setuju la, dengan syarat dia kena berubah jadi jelita dulu..







Maka bermula lah 1 operasi pembedahan yg dilakukan di hospital besar ulu kinta diketuai pakar bedah ternama Dr. Fadhli Haadziq (macam nama aku kan?) Pembedahan berjalan lancar dan mengambil masa lebih dari 8jam.





Haa..Nak siap dah nie..jeng3..




Akhirnya bini aku (Kriss 100 nie la) selamat jgk menjalani pembedahan yang paling bahaya kat dunia nie. Bertambah cantik dah beliau. Terus aku tak jadi nak ceraikan. Oh kriss ku, akan ku jagamu sampai tamat nyawamu..

No comments: